اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی مشهد در سال‌جاری

اتمام پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی مشهد در سال‌جاری

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مهدی حاجی آبادی" با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای خط انتقال و شبکه جمع‌‍آوری فاضلاب شهرک شهید رجایی که وظیفه انتقال فاضلاب این منطقه به تصفیه‌خانه فاضلاب اولنگ را دارد از سال 97 جزو اولویت‌های اجرایی شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار گرفته است.
وی با اشاره به وسعت و جمعیت حدود 315 هزار نفری این منطقه گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک شهید رجایی به‌طول تقریبی 6 کیلومتر و با برآورد حدود 290 میلیارد ریال از محل طرح‌های عمرانی از سال 97 آغاز شده و تاکنون 5 کیلومتر از خط مذکور اجرا و در سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.
معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد با بیان اینکه عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب این محدوده به دو فاز شمالی و جنوبی تقسیم شده اظهار کرد: فاز شمالی این عملیات شامل محدوده بلوار حر، حر 70، بلوار شهید مفتح شرقی و خیابان کارگر راضی شامل خیابان‌های پورسینا، حر، موعود، اروند، بخشی و ... به طول 97 کیلومتر است که 57 کیلومتر آن در قالب سه قرارداد فاینانس با برآوردی حدود 745 میلیارد ریال از سال 1399 تعریف و آغاز به کار شده است.
​حاجی آبادی ادامه داد: برای اجرای باقی‌مانده شبکه فاضلاب فاز شمالی و نیز فاز جنوبی شهرک رجایی، این شرکت در حال رایزنی با استانداری و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی است که در صورت تأمین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران، پروژه مذکور با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، آغاز به کار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات