کشف و ضبط 202 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مازندران

کشف و ضبط 202 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مازندران

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سید کاظم حسینی کارنامی" با اعلام این خبر گفت: استفاده و بکارگیری غیرمجاز دستگاه‌های ماینر برای استخراج رمزارز ظرف یک سال اخیر خساراتی را به شبکه توزیع استان وارد کرده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 202 دستگاه ماینر غیرمجاز از 21 مرکز غیرقانونی استخراج رمزارز با هماهنگی مسئولان قضایی و همکاری ماموران انتظامی در نقاط مختلف مازندران کشف و ضبط شده است که مبلغی بیش از 4 میلیارد ريال بهای انرژی بابت جریمه این دسته از مشرکین صادر شده است.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: سال گذشته با وجود تمامی مشکلات نزدیک به 18 هزار کنتور معیوب در این شرکت تعویض شده است و میزان انرژی معادل 14 میلیون کیلووات ساعت از این محل به مجموع فروش انرژی شرکت اضافه شده است.
وی گفت: بهمنظور مقابله با پدیده شوم برق‌های غیرمجاز و با استفاده از روش‌های مختلف کنترل مصارف مشترکان، تعداد 853 مشترک دارای تخلف در استفاده از انرژی برق شناسایی و مطابق دستورالعمل‌های موجود با آن‌ها برخورد صورت گرفته است.
حسینی کارنامی خاطرنشان کرد: با وجود ارائه دستورالعمل واگذاری انشعاب برق به صورت قانونی برای این دسته از مشترکان متاسفانه برخی افراد سودجو به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت دراین زمینه می‌کنند که باعث افزایش مصرف و بروز مشکلات فراوان در کنترل بار مشترکان و در شرایط بحرانی بروز خاموشی‌های ناخواسته می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات