برق اصناف پرمصرف استان مرکزی قطع مي‌شود

برق اصناف پرمصرف استان مرکزی قطع مي‌شود

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد نظام آبادی" با اعلام این خبر، افزود: تیم‌های طرح بازرسي مدیریت مصرف برق اماكن تجاري در شهرستان اراک در مرحله اول به تمام كسبه و تجاري كه در محل كسب و كار خود اقدام به استفاده از لامپ‌هاي پرمصرف كرده باشند، تذكر خواهند داد و در صورت عدم توجه صاحب صنف به توصيه و تذكرها، نسبت به قطع برق واحد مزبور اقدام خواهند كرد.
وی با بیان اینکه در اجراي اين طرح مجامع امور صنفي در شهرستان‌ها همکاری با ادارات برق ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: این طرح در شهرهای بزرگ استان نیز در حال اجراست و در پايان هرهفته رابطین مدیریت مصرف برق موظف به جمع‌آوري گزارش اكيپ‌هاي بازرسي، جمع‌بندي و ارسال آن به ستاد هستند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، حذف تمامی لامپ‌های پرمصرف مدادی و گازی و لامپ‌های کم مصرف مازاد برنیاز و غیرضروری، آموزش صحیح مصرف در بخش تجاری و همچنین الگوسازی مصرف صحیح برق را از جمله اهداف این طرح عنوان کرده است.
نظام آبادی خاطرنشان کرد: استفاده از نور طبیعی خورشید، کنار گذاشتن لامپ‌های پرمصرف التهابی و رشته‌ای، کاهش یا حذف لامپ‌های اضافی و نورافکن‌های پرمصرف، جایگزینی لامپ‌های فوق کم مصرف (ال‌ای دی) با بازدهی بالا و حذف لامپ های کم‌مصرف مازاد برنیاز از راهکار‌های صرفه‌جویی انرژی برق در واحد‌های تجاری هستند .



لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات