پیام تقدیر شهردار ارومیه از شهروندان و تبریک به رییس جمهور منتخب و منتخبین جدید شورای شهر

پیام تقدیر شهردار ارومیه از شهروندان و تبریک به رییس جمهور منتخب و منتخبین جدید شورای شهر

مجید آقازاده، شهردار ارومیه با صدور پیامی از حضور پرشور شهروندان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده، شهردار ارومیه با صدور پیامی از حضور پرشور شهروندان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد و پیروزی رییس جمهور منتخب و منتخبین جدید شورای شهر را تبریک گفت. در این پیام آمده  است:
بسم الله الرحمن الرحيم
شهروندان قدرشناس و شهید پرور ارومیه باردیگر با حضور حماسی و افتخار آمیز در پای صندوق های رای با خلق حماسه ای بی نظیر و شکوهمند؛ برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز وبوم به یادگار گذاشتند.
قطعااحساس تكليف شما شهروندان گرانقدر و غیور برای تعيين سرنوشت خود؛  اقتدار، سربلندی و عظمت ایران اسلامی را بیش از پیش رقم زد و آفرین به شما شهروندان بصیر،  آگاه و همیشه در صحنه که با حضور گسترده و وحدت آفرین خود  در صحنه رای با درک شرایط و موقعیت کنونی در لبیک به منویات  مقام معظم رهبری، تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی را خنثی و بار دیگر دشمنان اسلام را مایوس کردید.
اينجانب از آحاد مردم انقلابی ارومیه نهایت تشكر و قدردانی را دارم که با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای چنين صحنه های باشكوهی و بی نظیری را در اين مقطع حساس از تاریخ خلق کردند.
بدینوسیله انتخاب جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور منتخب  سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  را تبريک و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال برای منتخب مردم و دولت آینده، موفقیت و توفیق  خدمت  به مردم عزیز را مسئلت می نمایم.

همچنين خدمت منتخبین جدید ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه تبریک عرض نموده و امیدوارم که با برنامه‌ریزی،  وفاق و همدلی منتخبین جدید، شاهد توسعه و عمران شهری با هدف رفاه شهروندی بیش از پیش باشیم و بدون تردید دوره جدیدی از نوسازی و شکوفایی کلانشهر زیبای ارومیه را شاهد خواهیم بود.
در پایان از درگاه خدواوند متعال سرافرازی  همواره ملت ايران و كليه خدمتگزاران اين مرز و بوم را آرزومندم.
مجید آقا زاده
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات