واگذاری اماکن و محل‌های تجاری ـ خدماتی فرودگاه رشت

واگذاری اماکن و محل‌های تجاری ـ خدماتی فرودگاه رشت

http://www.bananews.ir/اماکن و محل‌های تجاری ـ خدماتی فرودگاه رشت در سال آینده به مدت یک سال و از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فرهاد صفاروی جدی - کارشناس مسوول بازرگانی فرودگاه رشت با اعلام این خبر گفت: فرودگاه رشت در نظر دارد با هدف مشارکت بخش خصوصی نسبت به واگذاری اماکن و محل‌های تجاری ـ خدماتی خود اقدام کند.

فرهاد صفاروی جدی افزود: این اماکن شامل فروشگاه‌ها و دفاتر خدماتی در ترمینال مسافری موجود و پارکینگ خودروی فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت است که به مدت یک سال شمسی (ابتدای سال ۹۱ الی پایان همان سال) با رعایت لایحه قانونی واگذاری و تخلیه اماکن و محل‌ها در فرودگاه‌های کشور مصوب ۱۳۵۸ و آئین‌نامه اجرایی آن، واگذار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط که دارای توان مالی، مدیریتی و اجرایی لازم می‌باشند، می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری سوم بهمن ماه ضمن واریز مبلغ یکصد هزار ریال به حساب شماره ۲۱۷۶۸۴۴۴۰۱۰۰۸ بانک ملی ایران شعبه رشت به نام رابط تمرکز وجوه درآمد اداره کل فرودگاه استان گیلان و مراجعه به واحد بازرگانی اداره کل فرودگاه استان گیلان، نسبت به ارائه فیش واریزی و دریافت اسناد فراخوان اقدام کنند.

کارشناس مسوول بازرگانی فرودگاه رشت در پایان خاطرنشان کرد: هزینه انتشار آگهی با متقاضی منتخب بوده و شرکت در فراخوان مذکور، هیچگونه حق و حقوقی جهت انتخاب متقاضی را ایجاد نخواهد کرد.

 

 

    نظرات