مهار شعله های آتش در انبار ضایعات کارخانه مارال صنعت

مهار شعله های آتش در انبار ضایعات کارخانه مارال صنعت

آتش سوزی انبار ضایعات و پالتهای چوبی در انبار ضایعات کارخانه مارال صنعت با تلاش آتش نشانان ایستگاه 2 مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، با تماس کارکنان شرکت مارال صنعت و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 2 را به همراه تانکر آب پشتیبان، راس ساعت 16:19 دقیقه دیروز به جاده مهاباد رهسپار کرد.

اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: با نزدیک شدن به محل حادثه مشاهده گردید شعله های سرکش آتش به آسمان زبانه میکشید و دود غلظی منطقه را فرا گرفته بود، محل حادثه در ضلغ غربی کارخانه مارال صنعت قرار داشت که یک محوطه حدوداً 1000 متری بود، که هنگام رسیدن آتش نشانان کاملا شعله ور بود و همچنین شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به دیگر نقاط این کارخانه بود.

وی افزود:  با توجه به این که این انبار مملو از لاستیک مستهلک خودرو سنگین، کارتن و پالتهای چوبی بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی محل، قطع جریان برق، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و چند رشته  لوله آبرسانی از سه جهت خود را به کانون آتش سوزی رساندند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان تلاش خود را برای مهار شعله های آتش آغاز کردند و درمدت 2 ساعت موفق شدند آتش سوزی را کاملا خاموش و از سرایت شعله های آتش به قسمت های دیگر کارخانه جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش، جدا سازی وسایل سالم از سوخته و انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند و به ایستگاه خود برگشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات