استفاده از ظرفیت بخش پژوهش و علوم فنی قشر دانشگاهی در پیشبرد سریع و به روز پروژه های عمرانی

استفاده از ظرفیت بخش پژوهش و علوم فنی قشر دانشگاهی در پیشبرد سریع و به روز پروژه های عمرانی

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری ارومیه گفت: از ظرفیت بخش پژوهش و علوم فنی قشر دانشگاهی در پیشبرد سریع و به روز پروژه های عمرانی استفاده می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی مرشدی  بیان کرد: با هدف افزایش هر چه بیشتر دانش فنی و به روز آوری جهت استفاده دانش و علوم روز جهان در پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه٫ بازدید و جلسه تعامل مابین این معاونت و دانشکده فنی دانشگاه ارومیه ترتیب یافت.
وی اظهار کرد : امروزه نقش پژوهش کاربردی در استفاده از فناوریهای نوین عمرانی ٫ شهرسازی و زیست محیطی نقشی غیر قابل انکار داشته که ضرورت تعامل و همکاری متقابل بین دانشگاه و مدیریت شهری را بیش از پیش تبیین می نماید.
مرشدی پس از بازدید از محوطه کارگاهی٫ آزمایشگاه و بخش های مختلف دانشکده فنی دانشگاه ارومیه٫ در جلسه هم افزایی فی مابین افزود : با استفاده از ظرفیت علمی و پژوهش دانشگاهی در مواردی همچون تولید قیر اصلاح شده با پودر لاستیک و مواد جدید بازیافتی (ضایعاتی) ٫ راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند روسازی معابر شهری(PMS) برای اولین بار در استان آذربایجانغربی٫ نسخه به روز شده آسفالت رنگی و کاهش آلودگی ناشی از سوخت فسیلی خودروهای درون شهری٫ با حمایت‌های شهرداری ارومیه در آینده نزدیک اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات