بهبود پوشش شبکه اینترنت 4G تلفن همراه ایرانسل با هدف تقویت زیرساختهای رویداد گردشگری 2022 در ساری

بهبود پوشش شبکه اینترنت 4G تلفن همراه ایرانسل با هدف تقویت زیرساختهای رویداد گردشگری 2022 در ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در نشست مشترک جواد طالبی شهردار ساری و مهدی رضایی معاون پروژه شرکت ایرانسل، طرح بهبود پوشش شبکه اینترنت 4G تلفن همراه ایرانسل در ساری مورد بررسی قرار گرفت. مقرر شد، شهر ساری به‌واسطه برخورداری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری، 8 ایستگاه جدید مخابراتی برای بهبود در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت پهن باند به مشترکین ایرانسل با امکان بهره برداری سایر اپراتورها در این شهر نصب گردد.


اجرای این پروژه که نیازمند سرمایه‌گذاری 300 میلیارد ریالی است، می تواند علاوه بر خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان،  به ایجاد ظرفیتهای مناسب برای ارائه سرویس‌های دیجیتال و همچنین در پیشبرد اهداف هوشمند سازی شهر ساری کمک نماید.


شهردار ساری در این نشست با استقبال از این پروژه، گفت: بهره‌مندی شهر ساری از پوشش شبکۀ ارتباطی نسل پنجم با توجه به میزبانی شهر ساری از کشورهای اکو در سال 2022 می تواند گامی رو به جلو برای میزبانی از این رویداد مهم تلقی گردد.


طالبی افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته و برنامه‌هایی که مدنظر قرارگرفته است، مطمئناً ایرانسل با همکاری در این پروژه می‌تواند در آینده، خدمات بهتری درزمینه شهر هوشمند ارائه نماید.


معاون پروژه ایرانسل در این نشست با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات دیجیتال به مشترکان، گفت: ما باهدف ارائه خدمات بهتر به مشترکان و همچنین ارائه سرویسهای دیجیتال در این پروژه سرمایه‌گذاری خواهیم نمود.


رضایی ادامه داد: این سرمایه‌گذاری، زیرساختی را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم خدماتی در خور مشترکین ایرانسل و باکیفیت مطلوب، در سطح شهر ساری فراهم نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات