آغاز ساخت پارک آموزش ترافیک در ساری

آغاز ساخت پارک آموزش ترافیک در ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران اجرای پروژه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را از اقدامات مدیریت شهری طی ماه اخیر دانست و به احداث پارک ترافیک در شهر ساری اشاره و اظهار کرد: این پارک در زمینی به مساحت 1350 مترمربع در بوستان ملل شهر ساری باهدف آموزش رفتار ترافیک برای دانش آموزان طراحی و جانمایی شده است و به‌صورت رایگان در اختیار مدارس مقطع ابتدایی قرار خواهد گرفت.

شهردار ساری افزود: پارک ترافیک باهدف آموزش رانندگی تشکیل‌شده است و امیدواریم شهرداری ساری با بهره‌برداری از این پارک سهم مؤثری در آموزش و فرهنگ‌سازی برای نسل آینده داشته باشد.

طالبی تصریح کرد: دسترسی آسان به پارک و استفاده رایگان مدارس ازجمله مزیت‌های این پروژه است.

وی ادامه داد: این پروژه عمرانی –فرهنگی که در آستانه رویداد 2022 انجام می‌شود نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی ترافیک شهر ساری دارد.

طالبی تصریح کرد: شهرداری ساری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پروژه‌های مختلفی را با پیوست‌های فرهنگی و گردشگری برای استقبال از رویداد 2022 در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بهسازی پارک جنگلی سکوتپه در دستور کار قرار دارد، گفت: پارک اکو در منطقه صفرآباد نیز از دیگر پروژه‌های مهم مرکز استان در راستای رویداد 2022 است و بهسازی و آماده‌سازی این پارک طی روزهای گذشته شتاب گرفته و سازمان‌های عمران و سیما و منظر و فضای سبز شهری در این پروژه به‌صورت مستمر در حال فعالیت هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات