مقررات ملی ساختمان در مسکن‌ مهر

مقررات ملی ساختمان در مسکن‌ مهر

http://www.bananews.ir/رئیس مسکن و شهر‌سازی استان اصفهان گفت: رعایت مقررات ملی ساختمان طبق روال جاری کشور همواره مد نظر سازمان مسکن و شهر‌سازی استان اصفهان قرار گرفته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود محمودزاده امروز در گفت‌و‌گو با فارس به مناسبت افتتاح طرح‌های واحد مسکن مهر که قرار است به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شود، اظهار داشت: در دهه فجر افتتاح حدود ۲۰هزار و ۴۸۶ واحد مسکن مهر در دستور کاری این سازمان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح مسکن مهر دهه فجر شامل طرح‌هایی از جمله طرح‌های ۹۹ ساله و طرح‌های خود مالک است، تصریح کرد: این طرح‌ها تقریباً در سطح استان اصفهان مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

رئیس مسکن و شهر‌سازی استان اصفهان با اشاره به اینکه افتتاح طرح‌های مسکن مهر دهه فجر به طور تقریبی در تمام شهرستان‌های استان اصفهان برپا می‌شود، تاکید کرد: علاوه بر افتتاح واحد‌های مسکن مهر، بهره‌برداری از بیمارستان ۱۰ تخت‌خوابه در شهرستان‌های درچه و دولت‌آباد نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری ۲۰ طرح جامع شهری نیز از برنامه‌های مورد نظر سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان است.

محمود‌زاده در مورد هزینه‌های پرداختی دولت برای مسکن مهر استان اصفهان تاکید کرد: میزان این مبلغ در حدود ۴۸۰ میلیارد تومان است که البته این پول جدای از مبلغ آورده خود مردم است.

وی بیان داشت: سازمان نظام ‌مهندسی استان اصفهان به عنوان زیرمجموعه سازمان مسکن و شهرسازی این استان نظارت مهندسی لازم خود را بر ساخت واحد‌های مسکن مهر داشته است.

رئیس مسکن و شهر‌سازی استان اصفهان گفت: این سازمان واحد‌های مسکن مهر را از طریق شرکت‌های تعاونی در اختیار افراد حقیقی قرار داده است.

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور حدود ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان مورد افتتاح قرار گرفته است.

محمود‌زاده افزود: در ساخت واحد‌های مسکن مهر استان اصفهان حداقل استاندارد‌های کیفیت مورد نظر قرار گرفته است و سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان توجه به مسائل کیفی ساخت را به عنوان یکی از اصول واجب ساختمان در دستور کاری خود قرار داده است.

 

    نظرات