افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در استان کرمانشاه

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در استان کرمانشاه

http://www.bananews.ir/معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه از افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه‌ی گردشگری در دهه‌ی فجر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) صادق کرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در موزه‌ی صنایع دستی کرمانشاه و جشنواره‌ی بزرگ ماهی‌گیری در سراب بیستون از جمله برنامه‌های این اداره کل برای دهه‌ی فجر است.

او ادامه داد: افتتاح و بهره‌برداری مجتمع گردشگری ـ ورزشی «زرین» در شهرستان هرسین، بهره‌برداری از فاز سوم احیا و بازسازی بازار توپخانه، بهره‌برداری از مجموعه‌ی فرهنگی ـ اقامتی کاروانسرای بیستون، افتتاح بخشی از کمپینگ غربی طاق‌بستان، اجرای فاز دوم سراب هولی پاوه و بهره‌برداری از کمپینگ گردشگری روستای ژالکه از جمله پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه در دهه‌ی فجر است.

کرمی گفت: کلنگ‌زنی ساخت هتل در منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری کندوله، محوطه‌سازی سد سلیمان‌شاه سنقر و کلیایی، محوطه‌سازی غار قوری‌قلعه، اجرای تأسیسات گردشگری در منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری ویس القرنی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سراب پیران از دیگر برنامه‌های این اداره کل به‌مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

 

    نظرات