هروقت هواپیما پر از مسافر شود،‌پرواز «تهران-قاهره» راه‌اندازی می‌شود

هروقت هواپیما پر از مسافر شود،‌پرواز «تهران-قاهره» راه‌اندازی می‌شود

مشکل اصلی مسافر است و احتمالا در یکی از زمان‌های پرسفر، مثلا ژانویه، ۲۲ بهمن و نوروز یا هر زمان دیگری که مطمئن باشیم که هواپیما از مسافر پر می‌شود پرواز تهران -قاهره راه‌اندازی می‌شود/راه‌اندازی این پرواز زمان‌بر است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت هواپیمایی «کیش‌ایر»‏،حدود یک ماه و نیم پیش اعلام کرده بود که پروازهای تهران - قاهره احتمالا از دو تا سه هفته دیگر آغاز می‌شود، اما این پروازها هنوز راه‌اندازی نشده است. کاپیتان سعید بهاری علت تاخیر در عملیاتی شدن این پروازها را به پایان نرسیدن قراردادهای جانبی بین شرکت‌های هواپیمایی دو کشور و آژانس‌های مسافرتی می‌داند و می‌گوید: در حال حاضر مشغول بازاریابی و تعامل با شرکت‌های مصری هستیم و در اولین فرصتی که بدانیم‏‌، این پروازآنقدر مشتری دارد که هواپیما پراز مسافر شود‏‌، پرواز تهران- قاهره را راه‌اندازی می‌کنیم.
کاپیتان سعید بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: موافقت‌نامه‌های اصلی و اولیه در رابطه با راه‌اندازی پرواز قاهره – تهران انجام شده است اما هنوز کار قراردادهای جانبی به اتمام نرسیده است.
او ادامه داد: درحال حاضر شرکت‌ هواپیمایی «کیش‌ایر» با شرکت‌های هواپیمایی قاهره برای راه‌اندازی پرواز قاهره- تهران درحال مذاکره و چانه‌زنی است و شرکت‌های تجاری و آژانس‌ها نیز با شرکت‌های مصری درحال تعامل برای جذب مشتری برای این پرواز هستند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر تصریح کرد: از آنجایی که ایران و مصر، چندین سال ارتباطی با هم نداشته‌اند، راه‌اندازی این پروازها و بازاریابی برای آن اندکی زمان بر است.
بهاری گفت:کشور ایران و مصر موافقت‌نامه اصلی راه‌اندازی پرواز تهران – قاهره را امضاء کرده‌اند اما هنوز کارهای بازاریابی باقی مانده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی «کیش‌ایر» در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه زمانی این پرواز راه‌اندازی شود، گفت: مشکل اصلی مسافر است و احتمالا در یکی از زمان‌های پرسفر، مثلا ژانویه، ۲۲ بهمن و نوروز یا هر زمان دیگری که مطمئن باشیم که هواپیما از مسافر پر می‌شود این پرواز راه‌اندازی می‌شود.
او ادامه داد: آژانس‌های مسافرتی دو کشور درحال تعامل با یکدیگر هستند و بازاریابی برای این پروازها درحال انجام است.

    نظرات