تمبر ویژه فناوری های نوین صنعت ساختمان منتشر می شود

تمبر ویژه فناوری های نوین صنعت ساختمان منتشر می شود

قائم مقام سازمان مسکن و شهرسازی خراسان رضوی از انتشار تمبر ویژه فناوری های نوین صنعت ساختمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا، محمدحسن اکبرزاده ابراهیمی در دومین نشست هم‌اندیشی برگزارکنندگان همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان، اظهار داشت: فرهنگ سازی برای استفاده عمومی از فناوری های نوین در ساختمان سازی و به خصوص صنعتی سازی مجتمع های مسکونی از مهمترین اهداف دبیرخانه فناوری های نوین صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: در این راستا تمبر ویژه ای در تیراژ ۳ هزار نسخه، همزمان با برگزاری دومین همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان در مشهد چاپ و منتشر خواهد شد.

مسوول دبیرخانه فناوری های نوین صنعت ساختمان با تاکید بر همراهی و حمایت همه نهادها به ویژه ارگان‌های همکار و حامی همایش در برگزاری آن، گفت: سازمان مسکن و شهرسازی خراسان رضوی به همکاری و همفکری این نهاد‌ها در همه زمینه ها نیازمند است.

اکبرزاده با اشاره به استقبال چشمگیر فعالان عرصه صنعت ساختمان از همایش، عنوان کرد: تاکنون یکصد و ۷۰ مقاله از سوی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و متخصصان بخش ساختمان به دبیرخانه دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان ارسال شده که توسط هیات علمی و داوران همایش که همگی از اساتید برجسته دانشگاه های کشور در حوزه صنعت ساختمان هستند، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مسوول دبیرخانه فناوری های نوین صنعت ساختمان گفت: این دبیرخانه می کوشد فعالیت های موثر و تلاش های مشاوران، پیمانکاران و شرکت های ساختمانی را برای گسترش صنعتی سازی ساخت و سازهای کشور در دومین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و اولین نمایشگاه بین المللی صنعتی‌سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان کشور منعکس نماید.

شایان ذکر است دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان همراه با نمایشگاه و کارگاه های تخصصی ۹ و ۱۰ بهمن ماه امسال از سوی دبیرخانه فناوری های نوین صنعت ساختمان مستقر در سازمان مسکن و شهرسازی خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.

 

    نظرات