بازدید فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از پارک ملی قمیشلو


فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش  قمیشلو بازدید کرد
به گزارش « پارما» از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهین شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری، فرماندار این شهرستان از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو و محیط بانان این منطقه دیدن کرد.
وی قرارگرفتن مناطق حفاظت شده در موقعیت جغرافیایی یک شهرستان را به عنوان یک مزیت ویژه برشمرد و کار محیط بانان گمنام در حفاظت و صیانت از طبیعت برای آیندگان را نوعی مجاهدت خواند.
فرماندار شاهین شهر و میمه با اشاره به خشکسالی شدید جاری، حساسیت کار محیط بانان را درحفاظت از گونه های گیاهی و جانوری بسیار دشوارتر از شرایط معمولی توصیف کرد و اظهار داشت:  این وضعیت مسؤولیت همه ما را نسبت به موضوع حفاظت سنگین تر می کند.
اسفندیار تاجمیری با تأکید بر حمایت همه جانبه از محیط زیست، از اقدام خیرین شهرستان شاهین شهر و میمه برای اهدای پنج تن علوفه آماده تحویل درهر مکانی که حفاظت محیط زیست استان تعیین کند خبر داد و از تلاش صادقانه حدود 50 نفر از محیط بانان پارک های ملی موته قمیشلو و کلاه قاضی  به نمایندگی از مجموعه محیط بانان استان با اعطای لوح سپاس و هدیه از سوی فرمانداری شاهین شهر و میمه، قدردانی نمود.
دیدار با خانوده مرحوم حاج رضا قلی خسروی، محیط بان تازه درگذشته پارک ملی قمیشلو نیز از برنامه های این بازدید زیست محیطی بود.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات