بازدید مدیران بحران ایران از کشور آلمان

بازدید مدیران بحران ایران از کشور آلمان

http://www.bananews.ir/images/banners/ehrsi.gif

به دعوت کشور آلمان گروهی از فعالان در زمینه حوزه مدیریت حوادث و سوانح به منظور بازدید و آشنایی با توانمندیهای کشور آلمان در زمینه پیش گیریهای لازم در برابر زلزله و حوادث طبیعی از بیستم نوامبر معادل بیست و نهم آبان به مدت هفت روز از مراکز تخصصی کشور آلمان بازدید کردند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بنا به اعلام پایگاه رسمی جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران ،این گروه که ترکیبی منتخب از نهادهای مردم نهاد ( NGO ) ،جمعی از مقامات سازمان مدیریت بحران کشور ، نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و نماینده مرکز مطالعات مدیریت بحران شهرداری کرمان را داراست با هدف تبادل دانش فنی و مهارتهای تخصصی و تجربیات مشترک در زمینه های تخصصی به کشور آلمان سفر نموده است.

علیرضا سعیدی دبیر جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران ، حسام الدین نراقی رئیس هیئت مدیره انجمن امداد ایرانیان و خانم سهیلا شجاعی مدیر عامل انجمن بانوان امداد گر گیلان، سه عضو منتخب از نهادهای مردم نهاد ایران ( NGO ) در این سفر بودند.

بر اساس گزارش پایگاه رسمی جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران، این گروه در سفر به کشور آلمان  از وزارت امور خارجه،  مرکز تحقیقات زلزله و زمین شناسی GFZ،اداره بهداشت و بهداری ، صلیب سرخ و مرکز اصلی THW،شرکت tuv مشاور در مباحث استاندارد، دانشگاه ووپرتال، بنیاد مالتزر و مرکز زمین شناسی شهر دوسلدوف بازدید نموده اند.

    نظرات