در آستانه عید غدیر به انجام...

با حضور شهردار یزد اولین ایستگاه دوچرخه مسیر سلامت در روز ششم مرداد ماه و در آستانه عید سعید غدیر خم به بهره برداری رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در روز ششم مرداد ماه با حضور در مراسم افتتاح اولین ایستگاه دوچرخه مسیر سلامت، ضمن تبریک ایام مبارک دهه ولایت و عید سعید غدیر گفت: شهر یزد از طرف وزارت خانه های ورزش و کشور به عنوان شهر پایلوت شهرهای فعال شناخته شده و در پنج محور شهر دوستدار دوچرخه، شهر دوستدار پیاده، شهر دوستدار بازی، شهر دوستدار سلامت و شهر دوستدار ورزش مورد ارزیابی قرار گرفته و تندیس شهر فعال را نیز دریافت کرده است.

شهردار یزد ادامه داد: یکی از محور های مهم در ارتباط با شهرهای فعال، مسیرهای دوچرخه سواری هست که در این دوره به همت شورای اسلامی شهر و همکاران ما در شهرداری، نزدیک به 50 کیلو متر مسیر دوچرخه سواری در شهر یزد ایجاد شده و اتصال آنها به مسیر سلامت نیز در آینده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان نمود: احداث مسیر دوچرخه نه تنها در بعد سلامتی و تندرستی بلکه در ارتباط با توسعه حمل و نقل پاک هم می تواند بسیار مؤثر باشد.

عزیزی با ابراز خوشحالی از راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در مسیر سلامت، اظهاد داشت: قدم دیگری در رونق این مسیر برداشته شده است.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اعلام آماده شدن طرح روشنایی مسیر دوچرخه، طبق قول داده شده گفت: در آینده ای نزدیک طرح روشنایی مذکور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی همچنین اظهار امیدواری نمود: در آینده ای نزدیک شاهد توسعه و رونق هرچه بیشتر حمل و نقل پاک و دوچرخه سواری در شهر یزد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات