احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس

احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس

http://www.bananews.ir/رئیس مرکز نظارت و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: جاده هراز به علت کولاک و بارش برف مسدود است.

به گزارش بنانیوز (Bananews.ir) سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت راههای کشور اظهار داشت: علاوه بر محورهای هراز و شمشک به دیزین، محور های تکاب به ایرانخواه، سمنان- شاهرود،چمن بیده به گرمه در استان خراسان شمالی و جنگل گلستان به چمن بیده مسدود است.

وی ادامه داد: محور فولاد محله به کیاسر در استان سمنان، درگز به قوچان در استان خراسان رضوی و مشهد به تربت حیدریه نیز مسدود است.

رئیس مرکز نظارت و کنترل ترافیک پلیس راهور از احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس خبر داد و افزود: با توجه به گرم شدن هوا طی ساعات آینده با وجود باز بودن جاده چالوس احتمال ریزش بهمن وجود دارد. از هموطنان درخواست می کنیم از سفرهای غیر ضرور و تردد در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

سلبی با اعلام اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است، تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است. داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی الزامی است و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.

وی تصریح کرد:هموطنان می‌توانند به صورت شبانه روزی از طریق ارتباط با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور از وضعیت راههای کشور اطلاع پیدا کنند.

 

    نظرات