راه اندازی "شهرآموز"؛ اولین...

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ابتکار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در برگزاری اولین مدرسه تابستانه شهروند یزدی با عنوان «شهرآموز»، گفت: این مدرسه تابستانه در راستای ایجاد فرصت بهره گیری از ایده و خلاقیت کودکان و نوجوانان در فعالیت های شهری به صورت مجازی، ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد - عباس ملازینلی با اشاره اینکه با شهر یزد، شهر دوستدار کودک شناخته می شود، بیان کرد: شهرآموز در ۵ محور اصلی از جمله شهر و فرهنگ، شهر و طبیعت، شهر و گردشگری، شهر و فناوری و همچنین شهر و فراغت برگزارمی شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: کودکان و نوجوانان متناسب با سر فصل ها توسط اساتید مجرب مورد آموزش قرار گرفته و فایل ها و محتویات آموزشی ضبط و بصورت مجازی پخش و ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از ایده و خلاقیت نوجوانان و جوانان در رویداد های شهر، افزود: محوریت اصلی شهرآموز این است که کودکان و نوجوانان با فعالیت ها و مسئولیت های شهرداری آشنا شوند و لازمه آن اتفاقات و رویدادهایی مثل شهرآموز است که برای پیشرفت و ارتقای شهری می تواند مفید و موثر تلقی شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: فراخوان شهرآموز برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال از تیرماه آغاز شده و به مدت دوماه ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات