افتتاح و آغاز اجرای ۸۱ طرح گازرسانی در بوشهر

افتتاح و آغاز اجرای ۸۱ طرح گازرسانی در بوشهر

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت سی‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۳۲ طرح گازرسانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود و همچنین اجرای ۴۹ طرح گازرسانی نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامعباس حسینی با بیان این مطلب بهره‌برداری از خط توزیع گاز شهری در شهرهای آبپخش، سعدآباد، دلوار، فاز دوم بوشهر، فاز دوم برازجان و فاز تکمیلی خورموج به طول ۱۶۸ کیلومتر و نیز بهره‌برداری از خط توزیع گاز در ۷ روستای استان به طول ۵۳ کیلومتر را از جمله مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح عنوان کرد. وی ادامه داد: گازرسانی به طرح‌های مسکن مهر در شهرهای بوشهر و برازجان ، بهره برداری از گازرسانی به ۷ ایستگاهCNGدر استان، گازرسانی به بیمارستان‌های بوشهر و برازجان، راه‌اندازی ساختمان گاز در ۴ ناحیه استان از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح است. مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه‌های فوق را ۲۱۵ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال عنوان کرد.

وی در ارتباط با آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی در استان نیز گفت: عملیات اجرای توسعه شبکه گاز شهری در ۳ شهر استان، نصب ۸۶۰۰ فقره انشعاب، عملیات گازرسانی به ۳۹ روستا، گازرسانی به ۳ ایستگاه CNG، عملیات اجرایی ۲ ساختمان در نواحی و نیز آغاز عملیات گازرسانی به ۵ پروژه صنعتی عمده از جمله مهم‌ترین پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی است.

 

 

    نظرات