انتشار عملکرد ۹ ماهه ۵ شرکت سیمانی

انتشار عملکرد ۹ ماهه ۵ شرکت سیمانی

۵http://www.bananews.ir/ شرکت سیمانی گزارش عملکرد ۹ ماهه خود را به بازار صنایع ارائه دادند.

پوشش ۷۳ درصدی فروش «سشمال»

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیمان شمال برای دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۰ مبلغ ۶۷۴/۴ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش پیش‌بینی کرده که طی دوره ۹ ماهه معادل ۷۳ درصد از این رقم را نسبت به بودجه پوشش داد.

این شرکت سود هر سهم سال‌جاری را مبلغ ۲۰۱ ریال پیش‌بینی کرده که طی دوره تنها توانست مبلغ ۸۶ ریال معادل ۴۳ درصد از این رقم را نسبت به بودجه پوشش دهد.

پوشش ۷۰ درصدی سود هر سهم «سدور»

سیمان درود تا پایان فصل پاییز مبلغ ۷۱۴ ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، «سدور» پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را مبلغ یک‌هزار و ۱۴ ریال اعلام کرده که طی دوره ۹ ماهه ابتدای سال معادل ۷۰ درصد از پیش‌بینی سود هر سهم را نسبت به بودجه پوشش داد.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را در اسفندماه ۸۹ مبلغ ۳۶۹ ریال، در تاریخ ۲۱ تیرماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۹۴ ریال، در تاریخ‌های دهم مردادماه و دوازدهم شهریورماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۱۳۹ ریال و در تاریخ‌های دوم و ۲۵ آبان‌ماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۴۵ ریال اعلام کرده که دلایل تعدیل را به طور عمده کاهش مقدار و نرخ فروش محصولات و افزایش زیان ناشی از کاهش ارزش سرمایه‌گذاری در سهام شرکت فارسیت دورود عنوان کرده است.

«سخزر» ۳۸۳ ریال سود کنار گذاشت

سیمان خزر درآمد هر سهم سال مالی ۹۰ را با سرمایه ۲۳۰ میلیارد ریال ۴۷۹ ریال پیش‌بینی کرده که طی ۹ ماه نخست سال معادل ۳۸۳ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

به گزارش بنانیوز به نقل از  بورس و اوراق بهادار، «سخزر» در همین دوره ۷۴ درصد از پیش‌بینی فروش ۶۷۱ میلیارد ریالی خود را نسبت به بودجه پوشش دهد.

این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم امسال را در اسفندماه ۸۹ مبلغ ۲۲۸ ریال، در تاریخ ۲۰ تیرماه ۹۰ مبلغ ۴۳۸، در تاریخ ۲۹ تیرماه ۹۰ مبلغ ۴۴۶ ریال و در تاریخ‌های ۲۸ مهرماه و هفدهم آبان‌ماه ۹۰ مبلغ ۵۲۱ ریال اعلام کرده که دلایل تعدیل را به طور عمده کاهش مقدار تولید و فروش محصولات کلینکر و سیمان عنوان کرده است.

پوشش ۷۲ درصدی سود هر سهم «ساروم»

سیمان ارومیه معادل ۷۲ درصد از پیش‌بینی فروش ۹۸۵ میلیارد ریالی خود را طی دوره ۹ ماهه پوشش داد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار، سود هر سهم این شرکت مبلغ ۴۳۶ ریال پیش‌بینی شده که طی دوره مزبور معادل ۶۷ درصد از این رقم را نسبت به بودجه کنار گذاشت.

«ساروم» پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۰ را با سرمایه ۳۱۰ میلیارد ریال در اسفندماه مبلغ ۶۴۸ ریال، در تاریخ‌های ۲۲ تیرماه، ۲۷ مهرماه و یکم آذرماه ۹۰ مبلغ ۹۱۰ ریال و در تاریخ ۲۶ دی‌ماه ۹۰ مبلغ ۵۶۳ ریال اعلام کرده که دلیل تعدیل را افزایش سرمایه عنوان کرده است.

شناسایی ۱۰۹۹ ریال سود از سوی «سمازن»

شرکت سیمان مازندران معادل ۷۷ درصد از پیش‌بینی سود هر سهم یک‌هزار و ۴۲۰ ریالی خود را طی ۹ ماه ابتدای سال به تحقق رساند.

براساس اطلاعیه سازمان بورس، پیش‌بینی فروش «سمازن» برای سال‌جاری بیش از یک‌هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که طی دوره مزبور از فروش محصولات خود مبلغ یک‌هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۰ را در تاریخ‌های چهاردهم اسفندماه ۸۹ و ۲۱ فروردین ماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۴۹ ریال، در تاریخ چهارم مردادماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۲۶۳ ریال و در تاریخ‌های

۲۸ مهرماه ۹۰ (به بازار اعلام نشد) و سیزدهم آذرماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۳۳۷ ریال اعلام کرده که دلایل تعدیل را افزایش فروش و بهای تمام شده، افزایش هزینه‌های فروش، اداری و عمومی به دلیل افزایش هزینه‌های صادرات، کاهش هزینه‌های مالی، افزایش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و کاهش سایر هزینه‌های متفرقه اعلام کرده است.

 

 

    نظرات