۴ طرح بزرگ صنعتی - عمرانی در مازندران افتتاح می‌شود

۴ طرح بزرگ صنعتی - عمرانی در مازندران افتتاح می‌شود

http://www.bananews.ir/همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر با حضور معاون اول رئیس جمهور ۴ پروژه صنعتی - عمرانی با اعتباری معادل هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) معاون اول رئیس جمهور به همراه مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی صبح یکشنبه با استقبال استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی، امنیتی و انتظامی استان مازندران وارد فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری شد که قرار است با حضور وی ۴ پروژه بزرگ صنعتی- عمرانی در شهرهای ساری، جویبار و بابل به بهره برداری برسد.

همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور که وزرای صنعت، معدن و تجارت و نیرو وی را همراهی می‌کنند قرار است پروژه صنعتی آرین شیمی و شرکت ایمن تک طبرستان با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیارد ریال و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی به بهره برداری برسد.

افتتاح مدرن‌ترین کارخانه شالی کوبی کشور در شهرستان جویبار با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۵۰ نفر شغل از دیگر پروژه‌های افتتاحیه سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران است.

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو قرار است طرح جامع فاضلاب شهرستان بابل به بهره برداری برسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز پس از افتتاح پروژه‌های فوق با حضور در شهرک صنعتی هشتبندان محمودآباد پروژه شرکت ایمن تک طبرستان را به بهره برداری برساند.

برای مجموع پروژه‌های افتتاحی سفر روز یکشنبه معاون اول رئیس جمهور به مازندران هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری با میزان اشتغالزایی ۷۵۰ نفر پیش بینی شده است.

 

 

    نظرات