سومین جشنواره ایده‌ها و محصولات نوآورانه با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب‌های کشوربرگزار می شود

سومین جشنواره ایده‌ها و محصولات نوآورانه با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب‌های کشوربرگزار می شود

سومین جشنواره ایده‌ها و محصولات نوآورانه با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب‌های کشوربرگزار می شود

طرح حفاظت از تالاب‌های ایران، سومین جشنواره ایده‌ها و محصولات نوآورانه با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیا تالاب‌های کشور با اولویت دریاچه ارومیه و تالاب‌های اقماری آن برگزار می‌کند.
به گزارش«پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ؛طرح حفاظت از تالاب‌های ایران، سومین جشنواره ایده‌ها و محصولات نوآورانه با تاکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیا تالاب‌های کشور با اولویت دریاچه ارومیه و تالاب‌های اقماری آن برگزار می‌کند.

موضوع محوری این جشنواره معیشت‌های پشتیبان تالاب است. تمرکز بر این موضوع در راستای حفظ منابع طبیعی میان جوامع محلی و تالاب با نگاه توسعه پایدار است تا بتوان با پیشبرد این نگاه، فشار را از محیط طبیعی تالاب کم کرد.

این گزارش می افزاید: محورهای جشنواره شامل؛ "ابزارهای نوین در آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ‌ سازی در حوزه معیشت پشتیبان تالاب"، "راهبردها، راهکارها و شیوه‌های نوآورانه در شناسایی معیشت‌های پیشتیبان تالاب"، "طرح‌های مبتکرانه معیشت‌های پیشتیبان تالاب"، "بهره برداری از خدمات اکوسیستمی در معیشت‌های پشتیبان و سازگار تالاب"، "راهکارهای تسریع و تسهیل توسعه معیشت‌های پیشتیبان تالاب‌ها در جوامع محلی" و "راهکار مبتکرانه بازاریابی و برندسازی محصولات و تولیدات معیشت‌های پشتیبان تالاب" است.

بنا بر این گزارش: سومین جشنواره ایده‌ها و محصولات نوآورانه در دو بخش ایده‌های مستقل و استارتاپ از تاریخ 28 الی 31 شهریور برگزار خواهد شد و در پایان از ایده‌های برتر حمایت می‌شود. علاقه‌مندان تا یکم شهریورماه فرصت دارند در جشنواره به آدرس b2n.ir/fiwci ثبت نام کنند.

طرح حفاظت از تالاب‌های ایران با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست، برنامه توسعه ملل متحد از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و در چند سال اخیر نیز مورد حمایت مالی دولت ژاپن برای احیا دریاچه ارومیه قرار گرفت. این طرح در سال‌های فعالیت خود برنامه‌های گسترده و وسیعی را در حوضه‌های تالابی منتخب در سراسر کشور اجرا کرده است.
پایان مهلت ارسال مهلت ارسال ایده و ثبت نام استارتاپ ها: یکم شهریور ماه 1400 (ظرفیت محدود)
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات