پل شناور شوشتر مسدود شد

پل شناور شوشتر مسدود شد

http://www.bananews.ir/معاون خدمات شهری شهرداری شوشتر در گفت‌وگو با فارس در شوشتر اظهار داشت: این پل شناور که در انتهای بلوار شهید شرافت شوشتر واقع است و مرکز شهر را به ناحیه دو شهرداری متصل می‌کند به دلیل بارندگی و مشکلات فنی مسدود شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود ملکی افزود: این پل نیازمند لجن برداری و لایروبی گل‌ولای های بارندگی قبل است و به این دلیل مسدود شده است و عملیات‌های یاد شده در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی با اشاره به تاثیرات بارندگی بر این پل خاطر نشان کرد: این پل به دلیل افزایش سطح دبی آب رودخانه گرگر در بارندگی گذشته قطع شده بود و با امواج آب به پایین دست رودخانه هدایت شده بود که پس از مسدود شدن این پل و ساخت مسیر این پل مشکلات پیش آمده برطرف شد.

وی با تاکید بر اینکه برای تسریع در عملیات اجرایی ترمیم این پل از همه امکانات شهرداری در حال استفاده هستیم، تاکید کرد: برای رفع مشکل ترافیکی موجود در سطح شهر شوشتر تلاش داریم تا این پل در کمترین زمان ممکن ترمیم و برای تردد آماده شود.

ملکی با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر برای رفع این مشکل تلاش بسیار زیادی کرده است، خاطر نشان کرد: سه روز است که در این مقطع در حال فعالیت هستیم و امروز نیز تلاش‌ها برای حل مشکلات این پل شناور افزایش یافت تا در اسرع وقت این پل بازگشایی شود.

وی با توصیه به مردم برای تردد از این پل تاکید کرد: مردم باید برای تردد از این پل نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را در نظر بگیرند.

پل شناور بلوار شهید شرافت شوشتر بر رودخانه گرگر و در نزدیکی پل بند میزان شوشتر احداث شده است و کاربری آن نیز موقت است.

 

    نظرات