نیکزاد: فرهنگ جهادی در امر اقتصادی کشور حاکم شود

نیکزاد: فرهنگ جهادی در امر اقتصادی کشور حاکم شود

http://www.bananews.ir/وزیرراه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه درسند چشم انداز توسعه ای در افق ۱۴۰۴باید به قدرت اول منطقه ای تبدیل شویم همه مسوولان، مردم و دلسوزان انقلاب در امر اقتصادی باید جهاد گونه عمل کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، علی نیکزاد، چهارشنبه در آیین بهره برداری از ۲۳ پروژه بندری در بوشهر افزود: برای استفاده از ظرفیت کشور باید عزم و اراده ملی جهاد گونه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در همه عرصه ها ، توان مقابله با کشورهای پیشرفته را دارد که استفاده از این قابلیت ها در گرو ایثار، گذشت، تلاش و عزم جدی همه دلسوزان انقلاب است.

نیکزاد با بیان اینکه ، دشمن همه تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران انجام داده است، اظهار داشت: انقلاب واقعیت بی بدیل و حقیقتی بی نظیر در دنیای کنونی است که عزت، شرافت، حیثیت، اقتدار و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: همه دنیا بسیج شده است تا بگوید انقلاب اسلامی ایران ثمر و اثری نداشته است این درحالی است که نظام ولایی و ولایت، اثر بی بدیل آن است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موفقیت های دولت های نهم و دهم در عرصه خدمت رسانی، محرومیت زدایی و توسعه کشور گفت: نظیر دولت احمدی نژاد بعد از انقلاب نیامده و شاید هم دیگر نیاید.

وی اضافه کرد: دولت احمدی نژاد براساس عزت، مجاهدت، عدالت، گسترش دین و آرمان های امام برنامه های خود را اجرایی کرده است.

نیکزاد ، ادامه داد: در حالیکه قبل از انقلاب ایران را با بشکه های نفتی در دنیا می شناختند امروزبه لطف انقلاب اسلامی باشرافت، عزت واقتدار،مردم وکشورما را به رسمیت می شناسند.

وی با بیان اینکه ،کارآمدی نظام در این است که بتوانیم در عرصه اقتصاد با جان و دل تلاش کنیم گفت: هرکسی کشور، دولت، امام و رهبری را دوست دارد باید در عرصه اقتصاد و کارآمدی نظام تلاش کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رسالت ما جهاد درامراقتصادی است افزود: هیچ جا نگفته اند که امت اسلام فقیر و ضعیف باشد و از رفاه برخوردار نباشد.

وی گفت: اگر مدیران و کارگزاران نظام دچار فرهنگ رفاه طلبی شوند و کار و تلاش را به صورت جهاد گونه پیشه نکنند روح سعادت و موفقیت را نخواهیم دید در همین ارتباط همه مدیران و مسوولان وزارت راه و شهرسازی با همه توان خود برای استفاده از ظرفیت های فراروی این مجموعه برای خدمت رسانی به مردم و توسعه پایدار کشور در حال تلاش هستند.

نیکزاد اضافه کرد: باید زمینه های لازم در زمینه حمل و نقل، راهسازی و توسعه گسترش خطوط ریلی در همه ۳۱ استان کشور انجام شود تا امکان استفاده از ظرفیت های اقتصادی و ارتقای ترانزیت و تجارت فراهم شود.

وی بیان کرد: افزایش ظرفیت های جابه جایی کالا و مسافر برای ایفای نقش در سهم بازارهای جهانی و رفاه و اشتغال و رونق اقتصادی کشور از جمله برنامه های جدی در وزارت راه و شهرسازی است که در حال اجراست.

نیکزاد گفت: باید از امروز به برکت امام و انقلاب ،عهد و پیمان ببندیم که هر کسی می خواهد هر تصمیمی بگیرد خودش را جای طرف مقابل بگذارد تا امور کشور اصلاح شود.

 

 

    نظرات