آموزش بازیافت در مجتمع‌های بزرگ شرق تهران

آموزش بازیافت در مجتمع‌های بزرگ شرق تهران

http://www.bananews.ir/رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۸ از آموزش بازیافت در مجتمع‌های بزرگ سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید کاظمی با اعلام این مطلب گفت: با هدف ترویج فرهنگ بازیافت و تفکیک مواد و به همت آموزشگران اداره بازیافت، پس از شناسایی مجتمع های بزرگ، آموزش چهره به چهره در این مجتمع ها انجام می شود.

وی افزود: آموزشگران ضمن آموزش شهروندان با ارائه بروشورهای اطلاع رسانی به آموزش سرایدران واحدهای مسکونی پرداخت تا نسبت به جمع آوری پسماندهای خشک ساکنین اقدام کنند.

کاظمی گفت: آموزشگران با برگزاری جلسه آموزشی برای سرایداران و ارائه کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک از آنان دعوت به همکاری بیشتر با عوامل جمع آوری پسماندهای خشک می کنند.

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه ۸ در ادامه از آموزش بازیافت در درمانگاههای سطح منطقه خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت بازیافت و تفکیک پسماندهای عادی و عفونی در مراکز درمانی، آموزش این قبیل مراکز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کاظمی گفت: با هماهنگی اداره بازیافت با مراکز درمانی، آموزشگران اداره بازیافت با مراجعه به این مراکز به آموزش تفکیک پسماندهای خطرناک از دیگر پسماندهای عادی پرداخته و با ارائه بروشورهای اطلاع رسانی به پرسنل در این زمینه آنان را از خطر تخریب محیط زیست آگاه می سازند.

وی اظهارداشت: به همین منظور آموزشگران به درمانگاههای سطح منطقه مراجعه و پرسنل این مراکز را تحت آموزش بازیافت قرار می دهند.

 

 

    نظرات