دستاوردهای ساخت مسکن در کشورهای مختلف اعلام شد

دستاوردهای ساخت مسکن در کشورهای مختلف اعلام شد

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی گفت: صدور خدمات فنی و مهندسی و ایجاد اشتغال از دستاورد مهم ساخت مسکن در کشورهای مختلف برای کشورمان است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی نیکزاد درباره ساخت مسکن در کشورهای مختلف از سوی ایران، اظهار داشت: این امر افتخاری برای کشور محسوب می شود. اگر در کشورهایی مانند ونزوئلا، عراق، ترکیه، سوریه و سایر کشورهای متقاضی مسکن بسازیم، ارز آوری برای کشور خواهد داشت.

وی افزود: همچنین با اجرای این برنامه خدمات فنی و مهندسی کشورمان به نقاط مختلف جهان صادر می شود و موضوع ایجاد اشتغال هم ارتقا پیدا خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به لحاظ اقدامات خوبی که در ساخت مسکن در کشور انجام شده، در حال حاضر مسئولان ونزوئلا متقاضی ساخت مسکن توسط مهندسان ایرانی در کشورشان هستند که ۳۹ هزار واحد مسکن در این کشور در حال ساخت است.

نیکزاد در ادامه گفت: به تازگی مسئولان عراقی هم چنین پیشنهاد و تقاضایی را مطرح کرده اند و کشور سوریه هم متقاضی این طرح بود که البته در قیمت با انبوه سازان ما به توافق نرسیدند. وی اکوادور را از دیگر کشورهایی عنوان کرد که متقاضی ساخت مسکن در کشورشان توسط مهندسان و انبوه سازان ایرانی هستند.

 

 

    نظرات