رفع مشکل تامین واگن قطار شهری در شیراز

رفع مشکل تامین واگن قطار شهری در شیراز

http://www.bananews.ir/رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با مصوبه شورای اقتصاد مشکل تامین واگن قطار شهری شیراز برطرف شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی زحمتکش بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به سئوال دانش‌آموزان دبستان مهر و دانش شیراز اظهار داشت: با همکاری استاندار فارس در کمترین زمان ممکن موفق به دریافت مجوز شورای اقتصاد شدیم و مشکل تامین واگن متروی شیراز برطرف شده است.

وی ادامه داد: مسیر میدان الله تا میدان احسان در دست تکمیل است و امیدواریم در نیمه دوم سال آینده مشکلات این مسیر حل شود و شهروندان سوار قطار شهری شوند.

شهردار شیراز نیز در پاسخ به سئوال یکی از دانش‌آموزان مبنی بر خشک شدن نهال‌ها در خیابان‌های شهر ابراز داشت: از هر پنج درختی که در خیابان‌ها کاشته می‌شود یکی از آن‌ها بزرگ شده و به ثمر می‌نشیند که این از جمله نقطه ضعف‌های سازمان فضای سبز شهرداری شیراز است.

علیرضا پاک فطرت بیان داشت: معتقدیم باید درختانی که کاشته می‌شود بیش از دو تا سه سال سن داشته باشند و اطراف آن‌ها نیز محافظ گذاشته شود.

وی تصریح کرد: شهروندان نیز باید با آب دادن برخی نهال‌هایی که در کوچه‌های غیر قابل دسترسی است با شهرداری در این زمینه همکاری کنند.

رئیس شورای ترافیک استان فارس نیز پاسخ به سئوال یکی از دانش‌آموزان در مورد ترافیک‌های سنگین ابتدای صبح در شیراز خاطرنشان کرد: این ترافیک در تمام کلان‌شهرهای کشور است و در واقع ترافیک جزیی از زندگی روزمره به شمار می‌رود که باید تبعات آن را کاهش داد.

محسن اردکانی ادامه داد: با ساخت پارکینگ‌ها و اجرای طرح ترافیک می‌توان بسیاری از مشکلات ترافیک در شیراز را کاهش داد.

دانش‌آموزان دبستان دخترانه مهر دانش امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز سرود انقلاب را اجرا کردند و به طرح سئوال‌های خود از رئیس شورای شهر، شهردار شیراز و معاون عمرانی استاندار پرداختند.

 

    نظرات