سازمان بازرسی از اضافه‌پرداخت ۵۰ میلیارد ریالی به پیمانکاران جلوگیری کرد

سازمان بازرسی از اضافه‌پرداخت ۵۰ میلیارد ریالی به پیمانکاران جلوگیری کرد

http://www.bananews.ir/در بازرسی از پروژه‌های عمرانی یکی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت، از تضییع وجوه بیت‌المال به میزان ۵۰ میلیارد ریال جلوگیری شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوالفضل فلاح ـ سرپرست اداره کل بازرسی استان خوزستان ـ در این باره تصریح کرد: در بررسی تعدادی از پروژه‌های عمرانی یکی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت در خوزستان مشخص شد که از طریق تنظیم صورت‌وضعیت‌های خلاف واقع این شرکت، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اضافه دریافت شده است.

وی ادامه داد: پس از اثبات موضوع و گزارش آن به مدیرعامل این شرکت مقرر شد که مبالغ یادشده از صورت‌وضعیت‌های پیمانکاران کسر شود.

سرپرست اداره کل بازرسی استان خوزستان افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر نتایج اقدامات قابل انتشار بدون ذکر نام دستگاه اجرایی اطلاع‌رسانی می‌شود و با توجه به مطالبه مردم و رسانه‌ها مبنی بر درج نام دستگاه‌های اجرایی، در صدد هستیم با کسب مجوز از شورای اطلاع‌رسانی سازمان بازرسی کل کشور به این مطالبه نیز پاسخ شایسته‌ای داده شود.

فلاح با بیان اینکه اداره کل بازرسی استان خوزستان بازرسی‌های خود را بر پروژه‌های عمرانی استان متمرکز کرده است، اظهار کرد: ضعف نظارت باعث شده است که پروژه‌ها در زمان مشخص به سرانجام نرسند.

وی تاکید کرد: انتظار است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی خودکنترلی را در سازمان متبوع خود تقویت کنند.

 

 

    نظرات