عدم حضور مهندس ناظر در هنگام تخریب/ انجام کار حرفه‌ای توسط کارگران غیرحرفه‌ای

عدم حضور مهندس ناظر در هنگام تخریب/ انجام کار حرفه‌ای توسط کارگران غیرحرفه‌ای

http://www.bananews.ir/معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در برخی موارد مهندس ناظران در هنگام تخریب حضور ندارند و و کارگران ساده که هیچ تخصصی هم ندارند اقدام به تخریب ساختمان‌ها می‌کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هیربد معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره تخریب‌های غیراصولی در تهران گفت: در هنگام تخریب باید مهندس ناظر حضور داشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ادامه داد: در برخی موارد مهندس ناظران در هنگام تخریب حضور ندارند و و کارگران ساده که هیچ تخصصی هم ندارند اقدام به تخریب می‌کنند.

وی بیان کرد: تخریب کار پیچیده‌ای است و حتما باید مهندس ناظر در هنگام این کار حضور داشته باشد تا کار به درستی انجام شود.

معصومی در بخش دیگر سخنانش در خصوص شناسنامه فنی ساختمان گفت: شناسنامه فنی اجرای ماده ۳۳ است که سال گذشته شورای اسلامی شهر تهران نامه‌ای به شهردار تهران ارسال و اعلام کرد این طرح را متوقف کنند تا مشکلات و معضلات آن حل و فصل شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ادامه داد: به دلیل این نظارت و مجری در این طرح صوری بود، شوار ایراداتی گرفت و این ایرادات وارد بود.

معصومی بیان کرد: ایرادات را برطرف کردیم و در این زمینه جلسات زیادی با وزارت مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی برای رفع مشکل برگزار کردیم.

معصومی اضافه کرد: در حال حاضر کار نهایی شده و در شورا مطرح خواهیم کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران بیان کرد: به محض اینکه شورا تایید کند کار را اجرایی خواهیم کرد.

معصومی تاکید کرد: امسال این طرح در کلان شهر تهران اجرا می‌شود

 

    نظرات