کانال‌های سطح شهر ساری لایروبی شدند/ آماده‌باش نیروهای امدادی و عوامل خدماتی شهرداری

کانال‌های سطح شهر ساری لایروبی شدند/ آماده‌باش نیروهای امدادی و عوامل خدماتی شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، با در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش‌های فصلی برای پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر، کانال‌ها و انهار اصلی و فرعی انتقال آب در شهر ساری لایروبی شدند و نیروهای امدادی و عوامل خدماتی شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

پاک‌سازی و لایروبی انهار و کانال‌های آب‌های سطحی از فعالیت‌های مداوم شهرداری ساری است؛ با توجه به نزدیک شدن فصول بارشی سال، این عملیات به‌صورت جدی‌تر و با حساسیت ویژه‌ای در مناطق شهری انجام‌شده است.

هدف اصلی خدمات شهری از انجام این اقدامات، جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر، انباشتگی آب‌های سطحی و جلوگیری از آب ماندگاری در انهار و کانال‌های شهر ساری در فصل‌های پر بارش است.

علاوه بر لایروبی کانال‌ها، جمع‌آوری زباله و نخاله ساختمان، سرشاخه‌های درختان، لکه‌گیری و جوشکاری پل‌های فلزی شکسته و شستشوی بدنه و پایه پل‌های عابر پیاده و پایه های پل های ارتباطی سطح شهر , شستشوی کامپوزیت های زیرگذر شهید علمدار و سرامیک های پایه های پل سردار شهید نبوی از دیگر اقداماتی بوده که توسط خدمات شهری شهرداری های مناطق انجام‌شده است.

ارائه خدمات شهری جهت ایجاد رفاه و امنیت خاطر شهروندان از وظایف شهرداری است و این نهاد خدمات رسان به‌طورجدی با همه توان در خدمت شهروندان مرکز استان است.

عباس نادری رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه حفظ و نظافت شهری در گرو همکاری شهروندان با شهرداری است گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت مواردی چون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها شوند.

نادری افزود: هم‍شهریان در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ یا شماره ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شهرداری ساری تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات