تبدیل بیش از 1400 كیلومتر شبکه‌ فرسوده برق به کابل خودنگهدار در گیلان

تبدیل بیش از 1400 كیلومتر شبکه‌ فرسوده برق به کابل خودنگهدار در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد اسماعیل هنرمند"، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون و با اولویت شناسایی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود، حدود 1400 کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق فرسوده استان با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.
وی افزود: اعتبار صرف شده برای این کار تاکنون حدود 180 میلیارد تومان بوده و هدف اصلی از اجرای آن حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکان و افزایش کیفیت خدمت رسانی است.
هنرمند خاطرنشان کرد: امروز نیز در شهرستان خمام و در روستای طالکام و به همت 5 اکیپ اجرایی با اعتباری قریب به 3 میلیارد ریال، 2000 متر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: در شهرستان خمام در سال 1399 ، بالغ بر 28 کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود 34 میلیارد ریال و در سال 1400 نیز تاکنون 15 کیلومتر کابل خودنگهدار با صرف هزینه بیش از 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من) کوتاه‌ترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشی‌ها  محسوب می‌شود که برای تحقق این مهم، مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس  ww.gilanpdc.ir یا کافه بازار با نصب این اپلیکیشن جامع  و کاربردی از مزایای آن استفاده کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات