شرکت آبفای گیلان با تامین آب شهرک‌های صنعتی، به چرخه تولید کمک می‌کند

شرکت آبفای گیلان با تامین آب شهرک‌های صنعتی، به چرخه تولید کمک می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدمحسن حسینی" در جریان بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تصفیه‌خانه بزرگ آب استان در منطقه سنگر با تاکید بر اینکه آب موجب تسهیل در پروسه تولید می‌شود، افزود: آب شهرک صنعتی سفیدرود رشت از همین تصفیه‌خانه در حال تامین است و محصولی است که به‌طور ۲۴ ساعته مورد نیاز بوده و پیوستگی آن باید حفظ شود و به پشتوانه تصفیه‌خانه آب گیلان، مشکلی در تامین آب شرب مناطق مرکزی استان وجود ندارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه آب شرب شهرها و روستاهای گیلان از  ۶۰۰ حلقه چاه در مدار بهره‌برداری، ۵۰۰ دهنه چشمه و تعدادی از تصفیه‌خانه‌های بزرگ و کوچک تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: با افزایش جمعیت و مهاجرت‌ها به استان گیلان، شرایط تامین آب شرب سخت‌تر خواهد شد‌.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز با قدردانی از زحمات شرکت آبفای استان در تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی، گفت: نقش مهم آب در بخش تولید و صنعت بر کسی پوشیده نیست.
"فریبرز سعیدی کیا" با تاکید بر کاهش نزولات جوی در سال ۹۹ افزود: با توجه به سال آبی سختی که پشت سر گذاشتیم، خوشبختانه در حوزه آب شرب استان مشکل خاصی وجود نداشت.
وی با اشاره به قرارداد بین شرکت‌های آبفا و شهرک‌های صنعتی گیلان جهت تامین آب شهرک سفیدرود اظهار داشت: با عنایت به شرایط سخت آبی در تابستان سال جاری، این مجموعه تولیدی با مشکلی مواجه نشد که زحمات شرکت آبفا در این راستا قابل تقدیر است.
سعیدی کیا با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری بین شرکت‌های آبفا و شهرک‌های صنعتی موجب استمرار در تولید و اشتغال استان می‌شود، گفت: این تعامل و همکاری دوطرفه خواهد بود و برنامه ریزی‌های بعدی جهت ارتقای قرارداد برای سایر شهرک‌های صنعتی نیز باید مدنظر قرار گیرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات