رفع تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده کرکس

رفع تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده کرکس

رفع تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده کرکس

یک مورد تصرفات اراضی ملی در منطقه حفاظت شده کرکس از ید زمین خوران آزاد شد.

به گزارش«پارما» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز با اعلام این خبر گفت : یک مورد تصرفات اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس حدود 100 متر مربع که طی سالیان گذشته تصرف شده بود با همکاری مردم و پایش یگان حفاظت محیط زیست این اداره شناسایی و پرونده متصرف به مراجع قضایی ارسال و پس از صدور حکم قطعی از دادگاه مبنی بر رفع تصرف و اعاده به وضع سابق ، به اتفاق عوامل نیروی انتظامی و طی دستور دادستان ، این اراضی از ید زمین خوران آزاد شد .

اکبر عسکریان زاده مهابادی افزود : از عموم مردم علاقمند به حفظ محیط زیست تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه تخریب ، تصرف اراضی ملی ، شکار و صید ، آلودگی محیط زیست ، آتش سوزی و ..... در محدوده منطقه حفاظت شده کرکس را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و نیروهای یگان حفاظت مستقر در پاسگاه های محیط بانی منطقه اطلاع رسانی نمایند .

گفتنی است : منطقه حفاظت شده کرکس با وسعت بیش از 114 هزار هکتار ، محدوده ای از منابع طبیعی شامل مرتع ، دشت ،آب و کوهستان، که از لحاظ ضرورت حفظ و تکثیر نسل جانوران وحشی، حفظ یا احیا رستنیها و وضع طبیعی آن دارای اهمیت خاصی بوده و تحت حفاظت قرار می گیرد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات