خدمات رسانی متنوع شهرداری به شهروندان منطقه سه

خدمات رسانی متنوع شهرداری به شهروندان منطقه سه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، شهرداری منطقه سه که خدمت گذاری به شهروندان را هدف‌گذاری کرده تلاش می‌کند تا انجام فعالیت‌های متنوع خدماتی، عمرانی به شهروندان خدمات مطلوب ارائه کند.

بهبود نمای بصری شهر می‌تواند یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری ساری در راستای سلامت شهروندان و افزایش نشاط عمومی باشد شهرداری منطقه 3 با تأکید بر این موضوع بارنگ آمیزی جداول، شستشوی پل‌های سردار نبوی و شهیدان رضایی و دیوارچینی و کاشت گل و گیاه در باند سلامت کمربندی جنوبی در بهبود این فضا نقش ایفا کرده است.

با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش‌های فصلی، شهرداری ساری با تعمیر و تعویض پمپ‌های آب مکش در سطح منطقه تمهیدات لازم را برای هرگونه خسارت احتمالی اتخاذ کرد.

انجام لایروبی انهار و کانال‌ها که مهم‌ترین عامل جلوگیری از هرگونه سیلاب و آب‌گرفتگی است از دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه در جلوگیری از هرگونه بحران احتمالی در هنگام بارش نزولات آسمانی است.

حوزه فنی و عمرانی یکی از اولویت‌های شهرداری ساری است اجرای عملیات نوه بتنی در کوچه شهید مهدوی و کوچه فردوس از اقدامات عمرانی این شهرداری در جهت تقویت زیرساخت‌ها، سیستم هدایت آب‌های سطحی، تسهیل در تردد و خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان بوده است.

نظافت گروهی «محله به محله» در جهت پاکیزگی و جمع‌آوری هرگونه آلودگی محیطی از دیگر اقدامات  این شهرداری است که به‌صورت مستمر توسط نیروهای خدمات شهری این شهرداری انجام می‌شود.

به گفته رئیسی شهردار منطقه سه ساری اقدامات این شهرداری در راستای توجه به مطالبه شهروندان پیرامون برخورداری از امکانات مناسب در شمار رویکردهای این شهرداری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان این منطقه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات