معاینات ادواری و واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرداری ساری

معاینات ادواری و واکسیناسیون کارگران شاغل در شهرداری ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری ساری، با پیگیری های مرکز بهداشت کار شهرداری مرکز مازندران و در راستای حفظ سلامت کارکنان مجموعه شهرداری، با شروع واکسیناسیون سراسری، از ابتدای امسال تعداد 252 نفر از پاکبان‌ها با تزریق واکسن در مقابله با ویروس کرونا واکسینه شدند.

در مرحله دوم تعداد 290 نفر از پاکبان‌ها و کارکنان واحد جمع‌آوری زباله شاغل در سازمان پسماند شهرداری ساری و 130 نفر از پرسنل عملیاتی سازمان آتش‌نشانی نیز واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاینات ادواری کارگران شاغل در مجموعه شهرداری و سازمان های تابعه از دیگر اقداماتی بوده که در دستور کار مرکز بهداشت کار شهرداری ساری قرار گرفته و بر این اساس ، قرارداد پزشک با این مرکز تمدید شده و این معاینات آغاز شده است.

ویزیت پزشک، تست قند خون، بینایی‌سنجی، سنجش قد و وزن وبررسی اختلالات اسکلتی و عضلانی و بررسی بیماری های زمینه ای جهت ارائه به پزشک متخصص از جمله اقدامات معاینات ادواری محسوب می شود.

نظارت بر روند جمع آوری سگ های بلاصاحب را می توان از دیگر فعالیت های مرکز بهداشت کار شهرداری ساری برشمرد .

این سگ‌ها پس از جمع‌آوری به پناهگاه انتقال داده می‌شوند و عقیم‌سازی و واکسیناسیون سگ‌ها در این مرکز صورت می‌گیرد.

این سگ‌ها پس از پلاک‌کوبی در صورت داشتن متقاضی برای محل زندگی، کارگاه و یا باغات، پس از تنظیم صورتجلسه توسط مرکز بهداشت کار شهرداری ساری به افراد واجد شرایط  واگذار می‌شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات