به کسب درآمدهای پایدار شهری باید نگاه ویژه شود/ حرکت به سمت شهرداری الکترونیک و از بین بردن فساد در سیستم اداری

معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:  منطقه بندی را در شهر تغییر و با افزایش منطقه شهری شاهد خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ایدین رحمانی رضائیه در آئین معارفه شهردار از حسین مهدی زاده شهردار جدید ارومیه درخواست کرد به به منابع انسانی، سرمایه های مدیریت شهری و پرداخت حقوق آنها توجه شود که در پرداخت حقوق خواستار کمک نمایندگان مردم در مجلس هستیم.
وی عنوان کرد:  به مقوله عدالت محوری در نقاط مختلف شهر تاکید دارم و انتظار نگاه ویژه به این‌ مقوله در شهر هستم.
معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی   بیان کرد:  به کسب درآمدهای پایدار شهری باید نگاه ویژه شود.
وی با بیان این که  که جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر بسیار با اهمیت است ، اظهار کرد:   باید  به این مهم توجه شود و در دوره مدیریت جدید شهری خارج از طرح تفصیلی اقدامی صورت نگیرد .
معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی   ادامه داد:  به فرصت های سرمایه گذاری با محوریت گردشگری با توجه به پتانسیل های موجود   در شهر ارومیه توجه شود.
وی گفت:  به سمت دولت لکترونیک حرکت شود چرا که این مهم منجر به از بین بردن فساد در سیستم اداری می شود.
معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی   اظهار کرد:  در بحث شایسته سالاری در انتصاب ها در بدنه شهرداری اقدامات خوبی صورت گیرد.
وی عنوان کرد: به تبدیل وضعیت پرسنل، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، حفظ و حراست از اموال شهرداری و بافت تاریخی و فرسوده  توجه ویژه شود .
معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی   گفت:  منطقه بندی را در شهر تغییر و با افزایش منطقه شهری شاهد خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم.
وی تاکید کرد:  هدایت آب های سطحی با توجه به بارش ها  در اولویت ها باشد.
معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی   گفت:  باتوجه به تخصص شهردار جدید ارومیه در حوزه شهرسازی، این مهم به مدیریت شهری کمک خواهد کرد و به اعضای شورای شهر بدلیل این انتخاب تبریک عرض می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات