نیازمند کمک دولت در ساخت پروژه های کلان شهری هستیم / پیگیری باغ شهر گردشگری سلامت ارومیه به صورت جد

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در پرداخت حقوق پرسنل و اجرای پروژه کلان شهری چون پروژه یادمان شهید باکری نیازمند کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

به گزارش ارتباطات و اموربین المللش هرداری ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور در آئین معارفه شهردار بیان کرد:  مراحل انتخاب شهردار ارومیه با برگزاری جلسات طاقت فرسا برگزار و در کوتاه ترین فرصت بعد از شنیدن برنامه های نامزدهای شهردار ی از بین ۸  نامزد تصدی پست شهردار انتخاب و به وزات کشور معرفی و در کوتاه ترین زمان ممکن حکم شهردار جدید ارومیه  صادر شد‌ .
وی از تک تک اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در بررسی برنامه های کاندیداهای پست تصدی شهرداری و معرفی و انتخاب شهردار منتخب تقدیر و تشکر کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  با تبریک آغاز  هفته دفاع مقدس، عنوان کرد:   ما در جنگ تحمیلی بطور مستقیم با 37 کشور و بطور غیر مستقیم با کل دنیا جنگیدیم.
وی با بیان این که ارومیه شهر باکری ها و امینی ها و شهر مجاهد نستوه مرحوم شیخ غلامرضا حسنی ها است، اظهار کرد:
ارومیه یکی از تاریخی ترین شهرهای کشور با 6000 سال قدمت است.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  گفت:  شهرداری ارومیه (بلدیه) در سال ۱۳۰۷ تاسیس شده است و یکی از قدیمی ترین بلدیه های کشور است.
وی با بیان این که دکتر مهدی زاده شانزدهمین شهردار بعد از انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد:  اولین شهردار بعد از انقلاب اسلامی شهید آقا مهدی باکری است و چهار خصیصه این شهید والامقام چون فروتنی، عدم تکبر، دین داری و دستگیری از نیازمندان باید در شهرداران باشد  و خوشبختانه این خصیصه ها در شهردار جدید ارومیه است .
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  گفت:  مردم ولی نعمت ما هستند  و ما بین مردم و مدیران شهری هیچ گونه حائل و دری نباشد تا مردم مستقیم بتوانند دغدغه های خود را بیان کنند.
وی گفت:  از نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی  این انتظار است که ما را حمایت و کمک کنند چرا که برای اداره کرد شهر روزانه به دو ونیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  با بیان این که ماهانه باید ۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم تا شهر را بتوانیم اداره کنیم، اظهار کرد:  با ابلاغ طرح تفصیلی جدید، بیش از 70 درصد با افت در امدها مواجه شده ایم که باید به سمت درامدهای پایدار حرکت کرد.
وی گفت:  در پرداخت حقوق پرسنل و اجرای پروژه کلان شهری چون پروژه یادمان شهید باکری نیازمند کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  اظهار کرد:  طرح جامع گردشگری آذربایجان غربی در حال تهیه است و برای تکمیل این طرح،  باغ شهر گردشگری سلامت در شهر ارومیه را به صورت جد پیگیری شود.
وی گفت:  گردشگری سلامت در شهر در حال توسعه است و این نوع گردشگری به عنوان یک منبع مالی پایدار نباید مورد غفلت واقع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات