خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در هسته مرکزی شهر

خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در هسته مرکزی شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی در سال 1399 با هدف احیا و حفظ بافت‌های قدیمی شهر ساری و خدمات‌رسانی به شهروندان ساکن این منطقه تأسیس‌شده است.

با تأسیس شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی ، خدمات‌رسانی به شهروندان در محدوده خیابان‌های شیخ طبرسی، میدان امام حسین، ملامجدالدین، فرهنگ، رازی، میدان شهدا، سه‌راه فرح‌آباد، سه‌راه کشاورزی، بلوار امیر مازندرانی و چهارراه ابن شهرآشوب که به مرکز شهر منتهی می‌شوند به این شهرداری محول شد. اهالی این منطقه می‌توانند برای دریافت هرگونه خدمات از جمله خدمات عمرانی، شهرسازی و خدمات شهری به شهرداری این منطقه مراجعه کنند.

سید علی نورانی مدیر شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی گفت: با راه اندازی این شهرداری تمامی خدمات از جمله خدمات شهری، عمرانی، شهرسازی، زیباسازی، صدور پروانه، نوسازی و بهسازی محلات منطقه بافت کهن توسط این شهرداری انجام می شود.

مدیر شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی گفت: با توجه به تأسیس این شهرداری ، ساکنان منطقه برای انجام کارهای اداری خود به شهرداری بافت کهن و تاریخی واقع در چهارراه ابن شهرآشوب، ابتدای خیابان فردوسی مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات