زمان رسیدگی به حوادث فاضلاب به 48 دقیقه رسید

زمان رسیدگی به حوادث فاضلاب به 48 دقیقه رسید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "تیمور علیزاده" گفت: متوسط زمان رسیدگی به حوادث شبکه و انشعابات فاضلاب در محدوده زیرپوشش شرکت آبفای منطقه یک شهر تهران در سال گذشته 49 دقیقه بود که این شاخص با یک دقیقه کاهش در نیمه نخست امسال به 48 دقیقه رسیده است.

علیزاده این شاخص را در استان تهران را حدود 70 دقیقه اعلام و خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به لحاظ سرعت رسیدگی به حوادث شبکه و انشعابات فاضلاب رتبه برتر را در استان تهران به خود اختصاص داده است.

وی طول شبکه فاضلاب آبفای منطقه یک شهر تهران را افزون بر 1132 کیلومتر عنوان کرد و افزود: این شبکه گسترده از طریق سامانه هوشمند مدیریت و بهره‌برداری از تاسیسات شبکه فاضلاب به صورت لحظه‌ای و برخط پایش می‌شود.

به گفته مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب آبفای منطقه یک شهر تهران این سامانه برای نخستین بار به صورت پایلوت در آبفای منطقه یک شهر تهران طراحی و راه‌اندازی شده و با استفاده از این سامانه هوشمند، ضمن افزایش کیفیت شبکه، حوادث نیز کاهش یافته است.

علیزاده تعداد حوادث ثبت شده در شبکه فاضلاب آبفای منطقه یک شهر تهران را از ابتدای امسال تاکنون 218 حادثه اعلام کرد و گفت: این در حالی است که در دوره زمانی مشابه سال‌های 98 و 99 به ترتیب 280 و 230 حادثه در شبکه فاضلاب منطقه ثبت شده بود.

وی همچنین مجموع حوادث انشعابات فاضلاب محدوده زیرپوشش آبفای منطقه یک شهر تهران را از ابتدای امسال تاکنون 522 حادثه عنوان کرد، در حالی که در دوره زمانی مشابه سال‌های 98 و 99 به ترتیب 663 و 543 حادثه انشعاب فاضلاب در این منطقه گزارش شده بود.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات