بنیاد ملی نخبگان از طرح های برتر در صنعت ساختمان حمایت می کند

بنیاد ملی نخبگان از طرح های برتر در صنعت ساختمان حمایت می کند

http://www.bananews.ir/معاون بنیاد ملی نخبگان گفت : آمادگی این بنیاد را به منظور پشتیبانی از طرحهای برتر صنعت ساختمان که مورد تایید مرکز تحقیقات ساختمان ومسکن باشد ، اعلام می کنیم .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید محمود رضا آقا میری روز سه شنبه در نخستین جشنواره ملی نوآوران صنعت ساختمان در محل هتل المپیک اظهار داشت : بنیاد ملی نخبگان از پنج طرح برتر در حوزه صنعت ساختمان که در این جشنواره معرفی شود حمایت کامل مالی را به عمل می آورد تا نوآوران آن بتوانند تولیدات خود را به بازار عرضه کنند.

وی افزود : تعداد زیادی ستاد برای راهبرد فناوریها در ایران تشکیل شده و همه تلاش دارند تا علم در کشور ، زمینه زندگی راحت را همسو با عرصه جهانی فراهم سازد .

این مقام مسئول با بیان اینکه بررسی فناوریها و نقش آنها در بخش صنعت ساختمان در بعد مصالح اهمیت بسزایی دارد ، گفت : انتظار این است که دستاوردهای نوین نقش تاثیر گذاری داشته باشند و ضامن عمر مفید ساختمانها شوند .

به گفته ی وی ، اکنون ۱۱ ستاد راهبردی در خصوص فناوریهای نوین زیرنظر معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور فعالیت دارند و پشتیبانی های لازم از آنها به عمل می آید .

آقامیر اضافه کرد : نیازمندیهای بخش ساختمان برای بهره گیری از فناوریهای نوین زیاد است و باید بستر لازم به منظور بومی سازی فناوریهای این بخش انجام داد .

جشنواره ملی نوآوران صنعت ساختمان که از سوی مرکز تحقیقات ساختمان ومسکن برپا شده ، قرار است با معرفی نوآوران برگزیده عصر امروز به کار خود پایان دهد .

 

 

    نظرات