رشد 30 درصدی اجرای شبکه‌های فاضلاب در خراسان جنوبی

رشد 30 درصدی اجرای شبکه‌های فاضلاب در خراسان جنوبی

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حسین امامی" با بیان اینکه 22 درصد جمعیت استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند، اظهار داشت: 35.9 درصد مشترکان در بخش شهری و 1488 مشترک نیز در روستاهای استان از خدمات فاضلاب بهره‌مند هستند که در سال جاری 2426 انشعاب فاضلاب جدید واگذار شده است.
وی به اقدامات این شرکت در بخش فاضلاب طی سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: شبکه جمع آوری فاضلاب در دست بهره برداری شهر بیرجند در حال حاضر بالغ بر 472 کیلومتر شامل شبکه‌های اصلی و فرعی و خط انتقال بوده و پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب بیرجند در بخش شبکه حدود 89 درصد است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال 1400 تاکنون در راستای توسعه شبکه‌های جمع آوری فاضلاب 6.8 کیلومتر شبکه در مناطق مختلف شهر اجرا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دارای رشد 30 درصدی است.
امامی افزود: از ابتدای سال انشعاب فاضلاب برای تعداد 2450 واحد از مشترکان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است، همچنین در راستای نگهداری و استفاده بهینه از شبکه‌ها و تأسیسات فاضلاب 110 کیلومتر شبکه فاضلاب شستشو و لایروبی شده و برای مبارزه با حشرات موذی کل شبکه طی دو مرحله سم‌پاشی شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات