مشکل افت فشار آب ۸۴۰ مشترک شهرستان جوانرود حل شد

مشکل افت فشار آب ۸۴۰ مشترک شهرستان جوانرود حل شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "کیکاووس عزیزی نسب" با اشاره به ارتقای ایستگاه پمپاژ سفیدبرگ اظهار داشت: چشمه سفید برگ که تنها منبع تامین آب شرب شهر شروینه و پنج روستای حومه آن است، در اثر کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی با کاهش آبدهی مواجه شد که همین مسئله افت فشار آب در شهر و روستاهای تحت پوشش چشمه را به همراه داشت به همین منظور بهسازی چشمه و ارتقاء ایستگاه پمپاژ آن در دستور کار امور آبفای شهرستان جوانرود قرار گرفت.
وی افزود: اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان جهت افزایش میزان آبدهی چشمه و رفع مشکل افت فشار در شهر و روستاهای تحت پوشش آن اقدام به تغییر ارتفاع نصب پمپ شناور، اورهال تابلوی برق و بهسازی چشمه تامین آب این ایستگاه کرد. خوشبختانه با این اقدامات به‌موقع دبی چشمه افزایش یافته و استحصال آب به صورت کامل صورت گرفت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در پایان از مشترکان شهرستان خواست تا با مدیریت صحیح مصرف از افت فشار آب در سایر نقاط شهر و روستای خود جلوگیری کرده و این امور را در جهت ارائه خدمات مطلوب یاری نمایند.
شهر شروینه و پنج روستای تحت پوشش آن با ۸۴۰ مشترک امور آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۷ کیلومتری شهر جوانرود واقع شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات