سلاجقه: حراست مامن مورد اعتماد کارکنان باشد

سلاجقه: حراست مامن مورد اعتماد کارکنان باشد

سلاجقه: حراست مامن مورد اعتماد کارکنان باشد دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه آقایان نور محمدی و نقدی پور بعدازظهر روز گذشته از اداره کل حراست سازمان بازدید کرد.
به گزارش«پارما» از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در جریان این بازدید، داود چراغی، مدیرکل حراست سازمان ضمن تشریح جایگاه حراست و ارائه گزارشی از اقدامات انجام پذیرفته شده در واحدهای مختلف حراست ، گفت: مهم ترین رسالت و وظیفه ذاتی حراست ها حفظ و صیانت از نیروی انسانی و مراقبت از سلامت درون سازمان ، مقابله با عناصرفساد و ناکارآمد بوده و در این راه تلاش بی وقفه خواهند کرد.

چراغی افزود: مبنای کار حراست بر سه محور قانون – شرع و اخلاق بوده و همواره سعی شده در این راستا کرامت همکاران محترم حفظ شود.
در ادامه نیز معاونان مجموعه گزارش عملکردی از حراست ستاد و استانها و همچنین مشکلات موجود در انجام رسالت قانونی حراستها مطرح کردند.

در پایان دکتر سلاجقه ضمن آرزوی توفیق برای نیروهای حراست، اظهار داشت: حراست باید مامنی مورد اعتماد و اطمینان برای کارکنان باشد و ضمن حفظ شان همکاران از بروز هرگونه انحراف ممانعت کند.

وی همچنین افزود: حراست باید چشمان خود را با تیزبینی بر روی اتفاقات درون سازمانی و مسائل خارجی باز کرده و با ارائه گزارش‌های تحلیلی و دقیق، علاوه بر نقش تعیین شده در قوانین، به عنوان یک حراست اثرگذار ایفای نقش کند.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات