سلاجقه: تقویت تعامل درون و برون سازمانی ضروری است

سلاجقه: تقویت تعامل درون و برون سازمانی ضروری است

در جریان بازدید از معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی مطرح شد: سلاجقه: تقویت تعامل درون و برون سازمانی ضروری است رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه دیدارها از بخش‌های مختلف سازمان صبح امروز با حضور در معاونت طبیعی با مدیران و همکاران این بخش دیدارو گفت و گو کرد.

به گزارش «پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست؛ در این نشست که مدیران مختلف بخش معاونت محیط زیست طبیعی وتنوع زیستی حضور داشتند، عملکرد و برنامه های آتی این معاونت با حضور دکتر علی سلاجقه مطرح و بررسی شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست
دراین نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم کیومرث کلانتری، معاون فقید محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان به اهمیت موضوع اطلاع رسانی در محیط زیست کشور پرداخت و خاطر نشان کرد :
اهمیت اطلاع رسانی و مستند سازی در سازمان بسیار حائز اهمیت است چرا که با تقویت این بخش می توانیم از کارهای صورت گرفته، مردم را مطلع کنیم .
وی همچنین گفت: میدان در اختیار شماست و شما هستید که می توانید با مشخص کردن توان اکوسیستم منطقه وشاخص های آن و ظرفیت سازی، نقش مهمی را در سازمان ایفا کنید .

سلاجقه در ادامه گفت: همکاران ضمن تقویت ارتباط و تعامل درون و برون سازمانی باید بتوانند مدیریتی جامع و کلان را در سایر حوزه ها به کار ببرند.


معاون رئیس جمهوری به ضرورت ایجاد سامانه دیتابیس ملی سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: با ایجاد این سامانه و آنالیز اطلاعات در تمامی موارد ازجمله حوزه آبریز ، خاک و غیره، اساتید دانشگاهی ودانشجویان و سایر افراد متخصص نیز می توانند از این سامانه در جهت تکمیل و پروژه های تحقیقاتی استفاده کنند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات