10ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در سطح شهر برگزار می شود

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: ۱۰ ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح شهر برگزار می شود.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حجت الاسلام و المسلمین سیامک نصری مقدم با اشاره به فضا سازی شهر به مناسبت هفته وحدت، عنوان کرد:  فضاسازی و تبلیغات محیطی شهر به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حال انجام است.
وی افزود:  فضاسازی مقابل سازمان ها و مناطق 5 گانه شهرداری ارومیه نیز با نصب بنر مناسبتی و ریسه های رنگی انجام شده است.
حجت الاسلام نصری مقدم با بیان این که امسال 10 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت برگزار می شود، گفت: امسال برنامه های گرامیداشت به مانند سال گذشته بدلیل شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و بیشتر بصورت مجازی برگزار می شود.
وی تهیه کلیپ و نماهنگ با محوریت پیامبر در فضای مجازی و تلویزیون شهری، دیدار با روحانیون اهل تسنن، تهیه پوسترهای مناسبتی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی، تولید عکس نوشته، پوستر و اینفوگرافیک در فضای مجازی با موضوع یکی از اخلاق حسنه پیامبر (ص)، تولید پادکست با موضوع خوانش متن ادبی و شعر با موضوع پیامبر اکرم (ص) با نام رحمت سسی، نوشتن متن های زیبا درباره حضرت محمد (ص) و ارسال به اداره ارتباطات را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته وحدت عنوان کرد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با بیان این که به مناسبت هفته وحدت غبار روبی مزار شهدا در روز پنجشنبه برگزار می شود، اظهار کرد: در این هفته با خانواده معظم شهدای شاخص شیعه و سنی دیدار انجام می شود.
وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد، عنوان کرد: جشن شادی با گروه 40 دف و کاروان شادی با شعار من محمد «ص» را دوست دارم با رعایت پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف سطح شهراجرا می شود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه افزود: همچنین به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آسمان شهر نور باران می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات