جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته مازندران در شهرداری ساری برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته مازندران در شهرداری ساری برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری در این جلسه بابیان اینکه «هفته مازندران» فرصتی برای شناساندن و معرفی بیشتر فرهنگ و سنن خطه مازندران است بر برگزاری برنامه‌های متنوع در قالب فرهنگ و آیین‌های بومی تأکید کرد.

وی بابیان اینکه شهر ساری در مرکز استان همواره دارای تاریخ کهن و فرهنگ و سنن دیرینه و پیشینه غنی بوده و این هفته فرصت مناسب در جهت معرفی آیین‌های کهن مردم این دیار است، افزود: باید برای اعتلای فرهنگ این مردم گام‌های بلندی برداشت؛ هفته مازندران بهترین فرصت برای شناساندن و فرهنگ و آداب‌ورسوم مازندرانی‌ها در راستای بزرگداشت هفته مازندران محسوب می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مازندران گفت: هفته مازندران  فرصت مناسب برای انجام اقدامات ارزشمند فرهنگی و بومی است.

وی با تأکید بر فرهنگ اصیل مازندرانی به برگزاری جشنواره بومی محلی «کئی پلا و متعلقات آن» در مرکز استان اشاره کرد و گفت: این جشنواره به همت شهرداری ساری برگزار می‌شود.

حمیدی یادآور شد: آغاز حکومت علویان در مازندران ۱۴ آبان است، به همین بهانه از ۱۳ آبان تا ۲۰ آبان به نام هفته گرامیداشت مازندران برنامه‌های مناسب برگزار می‌شود.

این نشست که به ریاست معاون خدمات شهری شهرداری ساری برگزار شد ،سیامک حبیبی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، سید سلمان ابوالقاسمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ، مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مسئولان مربوطه با موضوع «هفته مازندران» نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات