قفل توقف پروژه نیروگاه زباله سوز ساری شکسته شد

قفل توقف پروژه نیروگاه زباله سوز ساری شکسته شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری،در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری که عصر چهارشنبه 28 مهرماه در صحن شورا برگزار شد بارأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر ساری قرارداد ابنیه نیروگاه زباله‌سوز مصوب و وارد فاز اجرایی شد.

علیرضا سعیدی معاون حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری در این جلسه، بابیان اینکه ماهانه بیش از 4 میلیارد تومان صرف حمل و جابجایی زباله شهر می‌شود و این امر از مهم‌ترین دلایل برای ضرورت تسریع در اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز است گفت: سال 91 قرارداد اجرای پروژه منعقد گردید اما کار اجرا به دلیل تعلل پیمانکار جزء حدود سه سال به تأخیر افتاد و از سال 94 کار آغاز شد.

وی بابیان اینکه سال 94 ، پیمانکار اولیه خلع ید و پیمانکار دیگری وارد کار شد، افزود: ازاین‌رو کمیته داوری برای مشخص شدن علل و عوامل تأخیر در اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز تشکیل شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری، گفت: پس از گذشت حدود یک سال توقف عملیات اجرایی در بخش ابنیه، با ورود سازمان بسیج سازندگی، تعامل شورای شهر ساری و پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری قفل این پروژه زیست‌محیطی در مرکز استان گشوده شد.

سعیدی افزود: با تلاش جواد طالبی شهردار ساری و حمایت‌های اعضای شورای شهر مشکل قرارداد شهرداری با پیمانکار این پروژه حل و احداث ابنیه نیروگاه باقوت وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه همواره مسئولان سعی در حل این مشکل داشته‌اند، تأکید کرد: شهرداری ساری تلاش می‌کند تا با تکمیل این پروژه مهم در مرکز استان علاوه بر حل مشکل پسماند به مطالبات شهروندان پاسخ بدهد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه، پسماند می‌تواند درآمد پایداری را برای شهرداری ایجاد نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات