بهره‌برداری از ۲۳۷ کیلومتر راه در استان کردستان با حضور رحیمی و نیکزاد

بهره‌برداری از ۲۳۷ کیلومتر راه در استان کردستان با حضور رحیمی و نیکزاد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از افتتاح ۲۳۷ کیلومتر راه، بزرگراه و راه روستایی در استان کردستان با حضور معاون اول رئیس جمهور در روز جاری خبر داد و از تکمیل قسمتی از کریدور شمال غرب به جنوب غرب گفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیداحمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی چندین پروژه در حوزه حمل و نقل و مسکن استان کردستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در بخش راه ۲۳۷ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: این رقم شامل ۴۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۷ کیلومتر راه اصلی و ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: برای احداث این راه‌ها یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که نقش بسیار مهمی در توسعه همه‌جانبه استان کردستان دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل بخشی از بزرگراه همدان ـ سنندج به طول ۱۲ کیلومتر، قسمتی از بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب به طول ۲۷ کیلومتر، ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی و ۴۷ کیلومتر راه اصلی خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه بزرگراه کرمانشاه ـ میاندوآب چهار استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه را به یکدیگر متصل می‌کند، اظهار داشت: این بزرگراه جزء کریدور شمال غربی به جنوب غربی کشور است و دو مرز بین‌المللی جلفا و بازرگان را به بندر امام خمینی(ره) در استان خوزستان متصل می‌کند.

* افتتاح ۸ هزار و ۶۷۸ واحد مسکن مهر استان کردستان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۸ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی مهر استان کردستان نیز امروز ‌با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

    نظرات