دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است

دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است

http://www.bananews.ir/معاون اول رئیس جمهور از ساخت دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا رحیمی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های مسکن مهر در استان کردستان اظهار داشت: در حال حاضر دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور در دست ساخت است.

وی ادامه داد: ساخت پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور با جدیت هر چه تمامتر در دست احداث است که انتظار می رود با همکاری و مشارکت جمعی زمینه برای بهره برداری هرچه سریعتر پروژه های این بخش فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان کردستان بیان کرد: تسریع در ساخت پروژه های مسکن مهر در استان کردستان یک نیاز لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر تلاش مسکن و شهرسازی استان کردستان برای انجام تعهدات خود عنوان کرد: مسکن و شهرسازی استان کردستان باید با تلاش و جدیت لازم پروژه های مسکن مهر را برای بهره برداری بر اساس برنامه زمانبندی شده در دستور کار قرار دهد.

رحیمی پروژه مسکن مهر را یکی از طرح های زیربنایی در دولت عنوان کرد و افزود: عزم دولت برای تسریع در بهره برداری از پروژه های مسکن مهر جدی است و به همین دلیل تلاش لازم برای افتتاح این پروژه ها صورت می گیرد.

در ادامه این مراسم و به صورت ویدئو کنفرانس پروژه ۳۰۱ واحدی مسکن مهر در شهرستان سقز به همراه پروژه ۲۵۲ واحدی بهاران به بهره برداری رسید.

معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرای اقتصادی دولت برای سفری دو روزه به استان کردستان وارد سنندج شد و قرار است در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و تولیدی شرکت کند.

 

 

    نظرات