در دولت نهم و دهم از رشد صعودی قیمت مسکن جلوگیری شد

در دولت نهم و دهم از رشد صعودی قیمت مسکن جلوگیری شد

http://www.bananews.ir/معاون اول رییس‌جمهور تاکید کرد: یکی از کارهای مهمی که مورد توجه رییس‌جمهور و دیگر مسئولان است، تلاش در جهت صاحب مسکن شدن خانواده‌ها در کل کشور است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا رحیمی صبح امروز در جریان سفر دو روزه خود به استان کردستان، بعد از افتتاح هشت هزار و ۶۷۸ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های مختلف این استان به اهمیت موضوع مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در دولت نهم و دهم با تدابیری که رییس‌جمهور اندیشید و تلاش‌هایی که صورت گرفت، از جمله در زمینه ساخت مسکن مهر، از رشد صعودی قیمت مسکن جلوگیری شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد تورم ۳۰ درصدی مسکن نیز به تورم کشور افزوده می‌شد.

وی از اقدامات انجام شده در زمینه مسکن مهر تقدیر و تشکر کرد و بیان اینکه کار بزرگی در این زمینه در اکثر شهرها و روستاهای کشور در حال انجام است، افزود: تعداد زیادی از پروژه‌های مسکن مهر تحویل داده شده است و تعدادی دیگر نیز در آینده نزدیک تحویل داده خواهد شد.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به سهمیه استان کردستان در مسکن مهر، از استاندار این استان خواست که این پروژه را به صورت جدی دنبال کند تا سهمیه استان در این ارتباط به‌طور کامل محقق شود.

رحیمی در پایان، با بیان اینکه جلسه‌ای در استانداری با مسئولان استان خواهیم داشت تا در جهت رفع نواقص و مشکلاتی که در راستای پیشرفت استان وجود دارد تصمیم‌گیری کنیم"، اظهار کرد: با توجه توصیه‌های رییس‌جمهور در مورد استان کردستان و طراحی‌هایی که انجام شده، ان‌شاءالله قدم‌های بزرگی در راستای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این استان بر خواهیم داشت.

 

 

    نظرات